Περιεχόμενα
- Dotcom Secrets από τον Russell Brunson
- Marketing Made Simple από τον Donald Miller και J.J. Peterson
- Jab, Jab, Jab, Right Hook από τον Gary Vaynerchuk
- Epic content marketing από τον Joe Pulizzi
- A/B Testing: The most powerful way to turn clicks into customers από τους Pete Koomen και Dan Siroker
- Ogilvy on Advertising in the digital age από τον Miles Young
- Hug your haters από τον Jay Baer
- How to get to the top of Google από τον Tim Cameron-Kitchen
- The 22 Immutable Laws of Marketing από τον Al Ries & Jack Trout
- Product-Led SEO από τον Eli Schwartz
Τα digital marketing βιβλία είναι σημαντικά καθώς περιέχουν θεμελιώδη γνώσεις, τακτικές, case studies και προσωπικές εμπειρίες των συγγραφέων, οι οποίοι συγγραφείς είναι συνήθως επιτυχημένοι marketers ή επιχειρηματίες.
Τα βιβλία digital marketing μπορείς να τα βρεις τόσο σε φυσική μορφή, όσο και σε ψηφιακή μορφή (ebook), audiobook αλλά και σε μορφή Amazon kindle.
Τα βιβλία για το digital marketing να διαβάζουν τόσο marketers όσο και επιχειρηματίες αλλά και φοιτητές/σπουδαστές μάρκετινγκ.
Μπορείς να αγοράσεις βιβλία για το ψηφιακό μάρκετινγκ από φυσικά βιβλιοπωλεία αλλά και online.
Δέκα από τα καλύτερα βιβλία digital marketing αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα:
Όνομα Βιβλίου | Συγγραφέας | Αριθμός Σελίδων | Μορφή | Τιμή |
Dotcom Secrets | Russell Brunson | N/A (Audiobook) | Audiobook, Kindle, Physical book | €16-22 (Kindle: $10.99) |
Marketing Made Simple | Donald Miller & J.J. Peterson | 209 | Kindle, Physical book | €13-19 (Kindle: $14.99) |
Jab, Jab, Jab, Right Hook | Gary Vaynerchuk | 224 | Kindle, Physical book | €17-33 (Kindle: $20.99) |
Epic Content Marketing | Joe Pulizzi | 352 | Kindle, Physical book | €22 |
A/B Testing: The most powerful way to turn clicks into customers | Pete Koomen & Dan Siroker | 208 | Kindle, Physical book | €36 (Kindle: $20) |
Ogilvy on Advertising | David Ogilvy | 224 | Kindle, Physical book | €15-25 (Kindle: $13) |
Hug Your Haters | Jay Baer | 240 | Kindle, Physical book | $13.99 |
How to Get to the Top of Google | Tim Cameron-Kitchen | 282 | Kindle | $4.99 |
The 22 Immutable Laws of Marketing | Al Ries & Jack Trout | N/A (Audiobook) | Audiobook, Kindle, Physical book | €12-17 (Kindle: $9.99) |
Product-Led SEO | Eli Schwartz | 262 | Kindle, Physical book | €16 (Kindle: $6.99) |
Πάμε να δούμε το κάθε βιβλίο ξεχωριστά.
Dotcom Secrets από τον Russell Brunson
Το Dotcom Secrets από τον Russell Brunson είναι ένα βιβλίο το οποίο αναφέρεται πάνω σε πολλά internet marketing θέματα όπως τα sales funnel και το customer psychology.

Ο Russell Brunson είναι ο co-Founder της πασίγνωστης πλατφόρμας ClickFunnels και επομένως έχει σίγουρα πολλά να σε διδάξει για τα sales funnels και όχι μόνο. Μπορείς επίσης να μάθεις για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων σου (SEO), την τέχνη της πειθούς, αλλά και διάφορες στρατηγικές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την κίνηση στην ιστοσελίδα σου αλλά και τις πωλήσεις γενικά.
Το συγκεκριμένο audiobook έχει διάρκεια 6 ωρες και 39 λεπτά και δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του 2020. Η τιμή του είναι γύρω στα 16-22€ ενω η έκδοση Kindle στην Amazon κοστίζει $10,99.
Marketing Made Simple από τον Donald Miller και J.J. Peterson
Το Marketing Made Simple από τον Donald Miller και τον J.J. Peterson είναι ένα κλασικό βιβλίο marketing που επικεντρώνεται, και σου δείχνει βήμα-βήμα, πως θα δημιουργήσεις ένα online sales funnel.

Αν είσαι κάποιος που ενδιαφέρεται να μάθει την δημιουργία των sales funnels από τους κορυφαίους στον κόσμο, αυτό το βιβλίο ίσως σου αρέσει.
Ο Donald Miller είναι ο CEO της Storybrand και έχει γράψει πολλά best-seller βιβλία όπως το Blue Like Jazz και το A Million Miles in a Thousand Years.
To βιβλίο απαρτίζεται από 209 σελίδες και στην Amazon η έκδοση kindle είναι στα $14,99. Το βιβλίο δημοσιεύθηκε το Μάρτιο του 2020 και αν το ψάξετε online, θα βρεις να το αγοράσεις με 13-19 ευρώ.
Jab, Jab, Jab, Right Hook από τον Gary Vaynerchuk
Το βιβλίο Jab, Jab, Jab, RIght Hook του Gary V είναι ένα βιβλίο που επικεντρώνεται στην χρήση του social media marketing για να κερδίσει ένα brand τις καρδιές των πελατών του.

Αν είσαι κάποιος που έχει ασχοληθεί με το social media marketing και θέλεις να ανεβάσεις το επιπεδο σου, αυτό το βιβλίο θα βοηθήσει. Το βιβλίο θα είναι χρήσιμο και για ένα brand που ήδη έχει followers, αλλά θέλει να τους μετατρέψει σε fans.
Ο Gary V είναι πάρα πολύ γνωστός στον χώρο του marketing και είναι 4 φορές New York Times best-selling author. Ταυτόχρονα είναι και early-stage επενδυτής για εταιρείες όπως Twitter, Tumblr, Venmo και Uber.
Το βιβλίο κοστίζει online από 17-33 ευρώ αλλά μπορείτε να το βρείτε και στην Amazon στην τιμή των $20,99. Το βιβλίο απαρτίζεται από 224 σελίδες και δημοσιεύθηκε το 2013.
Epic content marketing από τον Joe Pulizzi
Το Epic content marketing του Joe Pulizzi είναι ένα βιβλίο που επικεντρώνεται στο content marketing και πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να πεις μια καλή ιστορία.

Σύμφωνα με το βιβλίο, οι ιστορίες είναι που κερδίζουν τις καρδιές των πελατών και με όλα τα εργαλεία-τεχνικές που αναφέρονται σε αυτό το βιβλίο, η διαδικασία γίνεται πολύ απλή για κάθε αναγνώστη.
Ο Joe Pulizzi αναφέρεται από πολλούς και ως ο “νονός του content marketing online”. Είναι επαγγελματίας στην στρατηγική content marketing και τρέχει και το διάσημο podcast με όνομα “Content Marketing World”.
Το συγκεκριμένο βιβλίο κυκλοφόρησε το 2013 και απαρτίζεται από 352 σελίδες. Μπορείς να το αγοράσετε online για περίπου 22 ευρώ.
A/B Testing: The most powerful way to turn clicks into customers από τους Pete Koomen και Dan Siroker
To Α/Β testing από τους Pete Koomen και Dan Siroker είναι ένα βιβλίο που αναφέρεται στην μέθοδο του a/b testing και πώς μπορείς να την αξιοποιήσεις για να κερδίζεις περισσότερους πελάτες.

Αν είσαι marketer που διαχειρίζεται οποιουδήποτε είδος online campaign και δεν γνωρίζεις τι είναι το A/B testing, θα πρέπει σίγουρα να διαβάσεις αυτό το βιβλίο. Εξηγεί την μεθοδολογία, δίνει tips, παραδείγματα, τεχνικές και γνώσεις που δεν θα βρεις πουθενά αλλού.
Είναι γραμμένο από 2 ειδικούς του τομέα, τον Pete Koomen και τον Dan Siroker, οι οποίοι είναι πρώην υπάλληλοι της Google και δημιουργεί της πλατφόρμας Optimizely.
Το βιβλίο κοστίζει online 36 ευρώ ενώ στην μορφή Amazon kindle κοστίζει $20. Το βιβλίο απαρτίζεται από 208 σελίδες και δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του 2015.
Ogilvy on Advertising in the digital age από τον Miles Young
Το Ogilvy on Advertising in the digital age από τον Miles Young η συνέχεια του Ogilvy on Advertising από τον David Ogilvy. Το βιβλίο επικεντρώνεται στην διαφήμιση στο ψηφιακό περιβάλλον.

Το βιβλίο περιέχει στρατηγικές για επιτυχημένη διαφήμιση στον ψηφιακό κόσμο. Το βιβλίο εμβαθύνει πάνω σε τακτικές διαφήμισης στο ψηφιακό οικοσύστημα και σε βέλτιστες πρακτικές digital advertising.
Miles Young είναι ο πρόεδρος της Ogilvy ο οποίος από το 1990 έως το 1995, διετέλεσε Περιφερειακός Διευθυντής της Ogilvy & Mather Direct Europe.
Μπορείς να το βρεις από 30-40, ενώ σε μορφή Amazon Kindle, κοστίζει περίπου $12.60. Το βιβλίο απαρτίζεται από 288 σελίδες και δημοσιεύθηκε το 2018.
Hug your haters από τον Jay Baer
To Hug your haters από τον Jay Baer είναι ένα βιβλίο που επικεντρώνεται στην διαχείριση παραπόνων αλλά και στην χρήση αυτών για την βελτίωση της ίδιας της εταιρείας.

Αν διαχειρίζεσαι πελατών ή αν πρέπει να έρχεσαι συχνά face-to-face με haters, αυτό το βιβλίο θα σου διδάξει μερικά πολύ σοφά μαθήματα για να διαχειριστείς σωστά τις καταστάσεις και να τις γυρίσεις προς όφελός σου.
Ο συγγραφέας του βιβλίου Jay Baer είναι New York Times best selling author και είναι και συγγραφέας του διάσημου βιβλίου Youtility.
Το βιβλίο απαρτίζεται από 240 σελίδες και δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του 2016. Μπορείς να αγοράσεις το βιβλίο μόνο από την Amazon στην τιμή των $13,99.
How to get to the top of Google από τον Tim Cameron-Kitchen
Το How to get to the top of Google από τον Tim Cameron-Kitchen είναι ένα βιβλίο που αναφέρεται στο SEO αλλά και σε πολλά άλλα στοιχεία του marketing.

Στο βιβλίο του, ο Tim εξηγεί πως μια ιστοσελίδα κατατάσσεται στα αποτελέσματα της Google αλλά και πως να χτίσετε μια δική σας στρατηγική SEO. Για όλους όσους είναι αρχάριοι στο SEO, αυτό το βιβλίο είναι η ιδανική επιλογή για να κάνεις τα πρώτα βήματα.
Ο Tim Cameron-Kitchen είναι digital marketer και CEO της εταιρείας Exposure Ninja. Στο όνομά του αντιστοιχούνται 5 best-selling βιβλία.
Το βιβλίο μπορείς να το αγοράσεις μόνο στην Amazon για $4,99. Απαρτίζεται από 282 σελίδες και δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2020. Το βιβλίο έχει όμως και νεότερες εκδόσεις.
The 22 Immutable Laws of Marketing από τον Al Ries & Jack Trout
To 22 Immutable laws of marketing από τον Al Ries & Jack Trout είναι ένα κλασικό βιβλίο marketing το οποίο περιέχει 22 διαχρονικους “νόμους” για το marketing.

Το βιβλίο είναι κατάλληλο για digital marketers που αναζητούν θεμελιώδη γνώση για το πώς να προωθήσουν ένα brand στην αγορά.
O Al Ries είναι ο co-founder της εταιρείας Ries & Ries ενω ο Jack Trout είναι συγγραφέας του βιβλίου “Positioning: The Battle of Your Mind”.
Το βιβλίο κοστίζει από 12 έως 17 ευρώ online ενώ στην Amazon κοστίζει γύρω στα $9,99. Το audiobook αυτό έχει περίπου 3 ώρες διάρκεια και δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο του 2014.
Product-Led SEO από τον Eli Schwartz
Το Product-led SEO από τον Eli Schwartz είναι ένα βιβλίο σχετικά με το SEO γύρω από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία online.

Το βιβλίο αυτό είναι κατάλληλο για όλους τους managers, τους ειδικούς προϊόντων αλλά και τους SEO specialists που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το SEO για να εκτοξεύσουν τα clicks και τις πωλήσεις.
Ο Eli Schwartz είναι ένας SEO consultant με πάνω από μια δεκαετία εμπειρίας. Έχει δουλέψει με κορυφαία brands όπως SurveyMonkey, Shutterstock και πολλά άλλα.
Το βιβλίο έχει 262 σελίδες, κυκλοφόρησε το 2021 και μπορείς να το βρείς online γύρω στα 16€. Η kindle έκδοση στην Amazon κοστίζει $6,99.
Υπάρχουν digital marketing βιβλία στα ελληνικά;
Ναι υπάρχει digital marketing βιβλίο στα ελληνικά. Αυτό είναι το “Ψηφιακό μάρκετινγκ, από την θεωρία στην πράξη¨. Το βιβλίο αυτό παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του ψηφιακού μάρκετινγκ, συνδυάζοντας θεωρητικές έννοιες με πρακτικές εφαρμογές. Απευθύνεται σε επαγγελματίες, επιχειρηματίες και φοιτητές.
Υπάρχουν και πολλά marketing βιβλία τα οποία έχουν ξένους συγγραφείς αλλά έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά όπως το “MBA σε εικόνες” του Barron Jason και το “Αυτό είναι το μάρκετινγκ” του Seth Godin.
Που μπορώ να αγοράσω βιβλία για digital marketing;
Υπάρχουν αρκετά μέρη στα οποία μπορείς να αγοράσεις βιβλία για digital marketing. Μερικές από τις επιλογές που έχεις είναι οι εξής:
- Βιβλιοπωλεία: Τα βιβλιοπωλεία μπορούν να σου προσφέρουν αρκετά digital marketing βιβλία αλλά ακόμα και αν δεν έχουν αυτό που ψάχνεις, μπορούν να το παραγγείλουν εκ μέρους σου.
- Online: Το διαδίκτυο είναι το καλύτερο μέρος για να βρεις ότι βιβλίο θέλεις. Το βρίσκεις, το αγοράζεις και το έχεις στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα.
- Amazon Kindle: Το Amazon kindle είναι μια συσκεύη της Amazon στην οποία μπορείς να κατεβάσεις και να διαβάσεις βιβλία. Τα βιβλία κοστίζουν, αλλά πολύ λιγότερο από ότι κοστίζουν κανονικά.
Τι περιέχουν τα βιβλία digital marketing;
Τα βιβλία digital marketing περιέχουν έννοιες που σχετίζονται με το online marketing αλλά και πρακτικές προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον, μπορείς να βρεις και πρακτικές συμβουλές, case studies επιτυχημένων καμπανιών και οδηγίες για τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών όπως το marketing automation ή η τεχνητή νοημοσύνη.
Ποιοι διαβάζουν βιβλία για digital marketing;
Οι κατηγορίες ανθρώπων που διαβάζουν digital marketing βιβλία είναι οι εξής:
- Digital marketers: Η πιο συνηθισμένη κατηγορία είναι αυτή των επαγγελματιών digital marketing που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να μείνουν στην κορυφή της επικαιρότητας.
- Επιχειρηματίες: Η επόμενη κατηγορία είναι αυτή των επιχειρηματιών που σκοπεύουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους online.
- Φοιτητές marketing: Τα ατομα που σπουδάζουν ή επιθυμούν να εξειδικευτούν στον τομέα του digital marketing μέσω αυτοεκπαίδευσης ανήκουν και αυτά στις κατηγορίες ατόμων που διαβάζουν digital marketing pdf βιβλία.
- Content Creators: Τέλος, τα βιβλία απευθύνονται και σε ελεύθερους επαγγελματίες, bloggers, YouTubers και podcasters που θέλουν να μάθουν πώς να αυξήσουν την απήχησή τους.
Σε τι μορφή υπάρχουν τα digital marketing βιβλία;
Τα digital marketing βιβλία μπορείς να τα βρεις σε πολλές διαφορετικές μορφές όπως έντυπα βιβλία, online audiobooks, ebooks αλλά και ως μέρος διάφορων online courses και άλλων σεμιναρίων στο διαδίκτυο. Δεν είναι απίθανο, ο καθηγητής του πανεπιστημίου ή του σεμιναρίου να σου προτείνει ένα digital marketing βιβλίο και να σου δείξει πως να το κατεβάσεις στην συσκευή σου.
Ποια είναι τα καλύτερα βιβλία digital marketing για αρχάριους;
Μερικά από τα καλύτερα βιβλία digital marketing για αρχάριους είναι τα εξής:
- Digital marketing for Dummies: Αυτό το βιβλίο του Dave Chaffey & της Fiona Ellis-Chadwick είναι ένα από τα βιβλία που εξηγούν τα πάντα εις βάθος. Στο βιβλίο θα γνωρίσεις κυρίως στρατηγικές και πρακτικές του digital marketing σήμερα.
- Contagious: How to Build Word of Mouth in the Digital Age (Jonah Berger): Αν και το συγκεκριμένο βιβλίο δεν εστιάζει αποκλειστικά στο digital marketing, προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για την ψυχολογία πίσω από την πειθώ, χρήσιμες για προχωρημένους marketers.
- The 22 Immutable Laws of Marketing: Το συγκεκριμένο βιβλίο το αναφέραμε και παραπάνω και είναι μια λίστα κανόνων που μπορείς να ακολουθήσεις για να κάνεις τα σωστά αρχικά βήματα στον κόσμο του digital marketing
Ποια είναι τα καλύτερα βιβλία digital marketing για προχωρημένους;
Κάποια από τα καλύτερα βιβλία digital marketing για προχωρημένους είναι τα παρακάτω:
- Shoot the HiPPO: How To Be a Killer Digital Marketing Manager ( Tom Bowden & Tom Jepson ): Αυτό το βιβλίο θα σου μάθει τα πάντα για το πως να γίνεις ένα καλύτερος digital marketing manager. Επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας κουλτούρας λήψης αποφάσεων βάσει δεδομένων στην επιχείρησή σας.
- Brand Storytelling (Miri Rodriguez): Το βιβλίο της Miri, το οποίο έχει βραβευτεί με πολλά βραβεία και έχει λάβει πολλές κριτικές, αποδεικνύει πόσο βαθυστόχαστη είναι η προσέγγισή της στις σχέσεις με τους πελάτες και την πιστότητα. Καθ’ όλη τη διάρκεια, παρέχει εμπνευσμένες συμβουλές και εξετάζει λεπτομερείς μελέτες περιπτώσεων από μάρκες όπως η Expedia, η Coca Cola, η Adobe και η Google.
- Marketing 5.0: Technology for Humanity (Philip Korter): Αυτό το βιβλίο καλύπτει τις σημαντικές αλλαγές που αντιμετωπίζουν οι marketers σήμερα, τις σημαντικές προόδους που έχουν γίνει στην τεχνολογία, καθώς και τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των πελατών και τις αλλαγές στα αποδεκτά επιχειρηματικά μοντέλα.